
Βιωματικές δραστηριότητες στο Γυμνάσιο Ασημίου
Στη συνάντηση χρησιμοποιήθηκαν βιωματικές δραστηριότητες προσαρμοσμένες στην ηλικιακή ομάδα των μαθητών. Μέσα από τις δραστηριότητες οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να επεξεργαστούν ζητήματα διακινδύνευσης (π.χ. οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες ή με χρήση κινητο, κάπνισμα, κατάχρηση ουσιών, παραβατικότητα, κτλ.) και τη σημασία της επιρροής των συνομηλίκων. Ανάμεσα στους στόχους των ασκήσεων ήταν η εκμάθηση δεξιοτήτων αναγνώρισης και αξιολόγησης του κινδύνου και των συνεπειών που έχουν οι επιλογές των εφήβων. Επίσης επιδιώχθηκε η επαφή με τύπους αποτελεσματικής επικοινωνίας που ενισχύουν την αυτοεκτίμηση και προάγουν την ασφαλή συμπεριφορά των μαθητών.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργητικά στην όλη διαδικασία συμμετέχοντας με πολύ ενδιαφέρον στις βιωματικές ασκήσεις εκφράζοντας παράλληλα τα συμπερασματα τους σχετικά με τις συνέπειες που προκαλεί η αρνητική πίεση των συνομιλήκων στην υιοθέτηση διακινδυνεμευμένων συμπεριφορών. Μέσα απο τις βιωματικές δραστηριότητες τα παιδιά ειπαν δυνατά ΟΧΙ στην αρνητική πίεση των συνομιλήκων χωρίς να φοβούνται τις συνέπειες την οποία μάλιστα κατάφεραν να μετατρέψουν σε θετική κλείνοντας την συνάντηση με ένα πολύ αισιόδοξο μήνυμα.