Άτυχος ο μοναδικός Κρητικός οδηγός στο Ράλλυ Φθιώτιδoς (pics)
Ο Ρεθεμνιώτης οδηγός με τον Παναγιώτη Καϊτατζή στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4 κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο στην υπερειδική Διαδρομή του Σαββάτου αλλά την Κυριακή εγκατέλειψαν πριν το πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή "Ρεγγίνι-Καρυά" με πρόβλημα στα ηλεκτρικά και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατάταξης.
Ο χωμάτινος αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.). και περιλάμβανε περιελάμβανε 5 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με την αρχή να γίνεται το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την Υπερειδική Διαδρομή "Λαμία" και τη συνέχεια να δίνεται την Κυριακή 26 Ιουνίου με 2 περάσματα από τις Ειδικές Διαδρομές Ελευθεροχώρι και Ρεγγίνι-Καρυά, που διαμόρφωσαν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χιλιομέτρων.
Νικητές ανάμεσα στους 32 συμμετέχοντες, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). οι οποίοι πέρασαν στην πρώτη θέση μετά την δεύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα και διατηρήθηκαν εκεί ως το τέλος έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 3 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) ενώ την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4), οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν μεν από προβλήματα στον κινητήρα που έμπαινε σε safe mode, όμως κατάφεραν να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4).
Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι νικητές της Κατηγορίας F2, δηλαδή της Κατηγορίας για δικίνητα αυτοκίνητα βρέθηκαν οι "Pazonen"-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) που κέρδισαν και την C6 συνδυάζοντας ταχύτητα και αξιοπιστία, αφού σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές, μένοντας παράλληλα μακριά από προβλήματα, στοιχείο που δεν ήταν καθόλου δεδομένο στον απαιτητικό αγώνα κατά τον οποίο πολλά πληρώματα κορυφής, ειδικά στην F2, ατύχησαν.
Πίσω από τους νικητές της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ειδική Διαδρομή, όμως έχασαν 7 λεπτά στο Ελευθεροχώρι το πρωί της Κυριακής, όταν και είχαν κλατάρισμα. Η καθυστέρηση αυτή όμως δεν οφείλεται αποκλειστικά στο χρόνο για να αλλάξουν το ελαστικό, αφού το πλήρωμα έχασε χρόνο ψάχνοντας το ιδανικό μέρος για αλλαγή, ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα σε διερχόμενα αυτοκίνητα και ενώ ήταν έτοιμο να επανεκκινήσει, καθυστέρησε περιμένοντας τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Παναγιώτη Καϊτατζή, ώστε να μην τους δημιουργήσει πρόβλημα στην περίπτωση που έπεφταν στη σκόνη του. Μια εξαιρετική αθλητική συμπεριφορά που χρήζει ιδιαίτερης μνείας, περισσότερο από τις αγωνιστικές επιδόσεις.
Επιστρέφοντας στην κατάταξη της F2, στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας και στην 7η της γενικής, τερμάτισαν οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris, C6-A5) ενώ την τριάδα τόσο της Κατηγορίας όσο και της C6 διαμόρφωσαν μαζί με τους προαναφερθέντες, οι "El Nak Jr."-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) αν και ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους.
Ακόμη, στην Κατηγορία C3 ο αγώνας περιλάμβανε πολλές ανατροπές, με τους Μάκη Χαλιβελάκη-Νίκο Μπαμπαλή να επικρατούν τελικά, εμπρός από τους Παναγιώτη Αρμυριώτη-Αποστόλη Μακάριο (Ford Escort RS 2000) και Γιώργο Δήμου-Βαγγέλη Ιατρού (Ford Escort RS 2000).
Το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος ήταν ο τελευταίος φετινός χωμάτινος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, ενώ η συνέχεια θα δοθεί στις 17-18 Σεπτεμβρίου με έναν από τους κλασικούς ασφάλτινους αγώνες, το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
(Φωογραφίες: ΟΜΑΕ / PhotoRallyPress)