Φτηνός πύραυλος τσέπης με κίνηση στους πίσω τροχούς (pics)
Τους τελευταίους μήνες πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν ή και παρουσιάζουν οδηγοκεντρικά μοντέλα, φτιαγμένα για… ανήσυχα πνεύματα που συχνάζουν στις κατά τόπους πίστες και ευφραίνονται με την μυρωδιά της βενζίνης και του καμένου ελαστικού.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι και το μικρό, πισωκίνητο, διθέσιο κουπέ της Honda που ετοιμάζει την άφιξη του στην Ευρώπη. Διάβασε τα υλικά της συνταγής και θα σου τρέξουν τα σάλια:
Κινητήρας 1000 κυβ. εκ. με τούρμπο και απόδοση 130 ίππων, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στην πλάτη του οδηγού! Εξάρι σασμάν – φυσικά χειροκίνητο – και βάρος που δεν θα ξεπερνάει το ψυχολογικό όριο του τόνου.
Από αισθητικής απόψεως δεν… σκίζει, ειδικά μπροστά θυμίζει κάτι από 90s αλλά και αυτό μπορεί να είναι πλεονέκτημα αφού αυξάνονται οι πιθανότητες το αυτοκίνητο να πέσει σε σωστά χέρια που θα εκτιμήσουν τα… εσωτερικά του χαρίσματα.
Εξάλλου αυτοκίνητα για την καφετέρια υπάρχουν ήδη πολλά.
Τέλος να σημειώσουμε ότι το αυτοκίνητο λανσάρεται στην ιαπωνική αγορά, με την ονομασία S660 (δες φωτογραφία), με κινητήρα 660 κυβ. εκ. που αποδίδει 64 ίππους.