«Θέλουμε άμεσες λύσεις για το αεροδρόμιο Ηρακλείου» - Κοινή γραμμή για το «Νίκος Καζαντζάκης» (pics)
Μια συνάντηση, για την οποία ταξίδεψαν σήμερα στην Αθήνα ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός και ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, όπου και συζήτησαν με τον Υπουργό Οικονομίας κ. Γιώργο Σταθάκη για το αεροδρόμιο Ηρακλείου και το μέλλον του. Μάλιστα στη διάρκεια αυτής, έπεσε και η πρόταση για τη δημιουργία μιας επιτροπης που θα αποτελείται από την Περιφέρειας Κρήτης το Δήμο Ηρακλείου και έναν σύμβουλο του Υπουργείου, που θα αναλάβει την ανάθεση...μελέτης και την παρακολούθηση της διαδικασίας. Που σημαίνει με απλά λόγια, νέα καθυστέρηση και κωλυσιεργία, την ώρα που το αεροδρόμιο θέλει άμεσα παρεμβάσεις
Η σύσκεψη στο Υπουργείο έγινε επισης παρουσία του αρμόδιου Υπουργού κ. Γ. Σταθάκη και Αναπληρωτή Υπουργού κ. Χρ. Σπίρτζη, των Βουλευτών Ηρακλείου κ.κ. Λ. Αυγενάκη, Τομεάρχη Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της ΝΔ, Β. Κεγκέρογλου, Σπ. Δανέλλη, Σ. Βαρδάκη, και Μιχ. Κριτσωτάκη.
Αυτό που επισημάνθηκε από όλους είναι πως πρέπει άμεσα να δοθεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση για την στήριξη, την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του με βάση τις δεσμεύσεις που είχαν δοθεί επί υπουργίας Χρυσοχοϊδη.
Μετά λοιπον τη συνάντηση που είχε πρόσφατα ο αερολιμενάρχης κ. Γιώργος Πλιάκας με τους Βουλευτές του Νομού Ηρακλείου, όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα άλυτα προβληματα που "πνίγουν" το "Νίκος Καζαντζάκης", οι δύο κορυφαίοι τοπικοί φορείς συναντήθηκαν στο Υπουργείο συνοδεία των Βουλευτών, σε μια προσπάθεια να ξεμπλοκάρει το έργο της επέκτασης του αεροδρομίου, του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης του.
Υπενθυμίζεται ότι οι Βουλευτές του Νομού Ηρακλείου, μετά τη συνάντηση στο αεροδρόμιο, εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση-επιστολή, στην οποία ζητούν τη δρομολόγηση ενεργειών, που θα δώσουν λύσεις στα προβλήματα ενός αεροδρομίου που δέχεται πολλά εκατομμύρια επισκετες κάθε χρονο.
Ανακοίνωση της Τ.Ε. Ηρακλείου του ΚΚΕ: Για τα σοβαρά προβλήματα του αεροδρομίου Ηρακλείου
"Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, παίρνοντας τη σκυτάλη από τη προηγούμενη κυβέρνηση, συνεχίζει την οικονομική ασφυξία και απαξίωση του αερολιμένα Ηρακλείου στα πλαίσια της ευρωενωσιακής πολιτικής της απελευθέρωσης των μεταφορών και της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων.
Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το αεροδρόμιο Ηρακλείου δεν ήρθαν ως κεραυνός εν αιθρία. Υπεύθυνοι είναι, εκτός από τη σημερινή και η προηγούμενη κυβέρνηση, οι βουλευτές των Κομμάτων, που έχουν ψηφίσει τη δέσμευση των εσόδων και τον οικονομικό στραγγαλισμό της ΥΠΑ για λογαριασμό της αποπληρωμής του χρέους και σήμερα δήθεν κόπτονται για τη τύχη του αεροδρομίου Ηρακλείου.
Την ίδια στιγμή όλα τα Κόμματα στηρίζουν την εγκληματική ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου, του υπάρχοντος και του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι, που ενώ πρέπει να αποτελεί λαϊκή περιουσία στρατηγικής σημασίας για την ασφάλεια της χώρας, η ιδιωτικοποίηση του θα οδηγήσει σε ακόμα πιο ακριβές υπηρεσίες για το λαό, σε ακόμα μεγαλύτερο πλήγμα στην ασφάλεια των πτήσεων και τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων. Δηλαδή πρόκειται για πολιτική που έχει στόχο υπερκέρδη για το κεφάλαιο, τους «λεγόμενους επενδυτές» και νέα δεινά για τους εργαζόμενους και το λαό.
Το ΚΚΕ θα πρωτοστατήσει μέσα και κυρίως έξω από τη βουλή για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής συγκυβέρνησης – ΕΕ – μονοπωλίων.
Καλεί τους εργαζόμενους και το λαό να παλέψουν για:
• Ακύρωση της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης των 14 αεροδρομίων και του αεροδρομίου Καστελιού.
• Άμεση χρηματοδότηση του αεροδρόμιου Ηρακλείου και των υπολοίπων αεροδρομίων για τη κάλυψη των αναγκών τους, με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες.
• Άμεση πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού για τη κάλυψη των κενών θέσεων για την εύρυθμη λειτουργία του αερολιμένα, με πλήρη και σταθερή εργασία. Άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων των εργολαβικών εργαζομένων του αερολιμένα, υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και ανθρώπινων συνθηκών εργασίας για όλους τους εργαζόμενους.
Ανατροπή της ευρωνωσιακής πολιτικής εμπορευματοποιημένης λειτουργίας των αεροδρομίων και απελευθέρωσης των αερομεταφορών που είναι απέναντι στα εργατικά λαϊκά συμφέροντα και εξυπηρετεί τις ανάγκες κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου.
Ο μόνος δρόμος για τη κάλυψη των λαϊκών αναγκών είναι η ανάπτυξη ενός δημόσιου φορέα αερομεταφορών για την ασφαλή, συχνή, οικονομική και ποιοτική μεταφορά, στα πλαίσια του οποίου θα είναι ενταγμένη και η διαχείριση των αεροδρομίων. Αυτός ο δρόμος όμως απαιτεί ρήξη με την ΕΕ και το κεφάλαιο, λαϊκή εξουσία, αποδέσμευση από την ΕΕ, μονομερή διαγραφή του χρέους, κατάργηση των μνημονίων και όλων των αντιλαϊκών μέτρων, κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας, με μοναδικό κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες"