Οι τρεις λόγοι για τους οποίους δεν πρέπει να κατασκευαστεί το αεροδρομιο στο Καστέλλι
«Αγαπητοι συμπατριωτες, θα αναφερθω σε τρεις κομβους σε ότι αφορα το αεροδρομιο του Καστελλιου.
1 Τον Ιστορικο
2 Τον Τεχνικο περιβαλλοντικο και
3 Τον οικονομικο.
1 Ποιος ξερει γιατι εγινε το αεροδρομιο στο Καστελλι; Το Αεροδρομιο στο Καστελλι εγινε για δυο λογους. Για να μεταφερουν οι Εγγλεζοι τον πολεμο του Χιτλερ στο Νοτο και για να κοψουν τον δρομο στην Αφρικη.
Οι Εγγλεζοι ειχαν κατασκευασει αεροπλανα, τα οποια ηταν κατα 15% γρηγοροτερα και ταχυτερα των γερμανικων «Στουκας». Η γερμανικη κατασκοπεια το γνωριζε και οταν εβλεπαν αγγλικα αεροπλανα, εβαζαν αεριο στου αεροπλανου τα καυσιμα για να επιταχυνουν δειχνοντας λαθος ταχυτητα.
Οι Εγγλεζοι για να δελεασουν τους Γερμανους αρχισαν να κοβουν ελιές στο Καστελλι και να δημιουργουν την υπόνοια οτι θα ανακοψουν το δρομο στην Αφρικη και στα πετρελαια της Λιβυης. Εδω ηταν το οραμα παραγωγης ενεργειας με τον ηλιο και τη μεταφορα με καλωδιο στην Γερμανια.
Ηταν ενα ελλειμμα του πρωτου Παγκόσμιου Πολεμου. Το κολπο των Εγγλεζων επιασε και οταν οι Γερμανοι επιτεθηκαν στην Κρητη, οι Εγγλεζοι αποχωρησαν απο τα Σφακια και εφυγαν με υποβρυχια στην Αιγυπτο αφηνοντας την Κρητη στην Κατοχη των Γερμανων, οι οποιοι τελειοποιησαν με αγγαρειες το νυν αεροδρομιο.
Το αρχειο προερχεται απο τον Αρχιτεκτονα, φωτογραφο και μαλλον κατασκοπο του Χιτλερ ΡΟΜΠΕΡΤ, ο οποιος πεθανε το 2014 και αφησε το αρχειο φωτογραφιων στον Γ. Καλογερακη, δασκαλο, ιστορικα ενδιαφερομενο, οπως μου ανακοινωσε η κα Κατερινα Καρυωτακη απο το Αμμαν.
Η κακη διαχειρηση του θεματος ηταν αναλογη της Μικρασιατικης Καταστροφης το 1926/29 απ' οπου οι Ελληνες δεν γνωριζαν οτι μετα το τελος του Α Παγκόσμιου Πολεμου, οπου εχασαν οι Ρωσοι την Βαλτικη και οπισθοχωρωντας, φοβηθηκαν οι Τουρκοι μην τους παρουν Ρωσοι για ανταλλαγμα την ανατολικη Τουρκια.
Οι Τουρκοι, κατεβαινοντας απο Αυστρια, στη Βιεννη και στη Γερμανια, δεν βρηκαν Ρωσους, αλλα Ελληνες να προσπαθουν να παρουν εδαφη ανατολικα και βορεια της Σμυρνης.
Ετσι εγινε η Μικρασιατικη Καταστροφη που ξεριζωσε 1.500.000 Ελληνες και σφαχτηκαν αλλοι τοσοι, τοτε που ο πληθυσμος της Ελλαδας ηταν 4.500.000.
Λαθη που πληρωθηκαν απο τους αμαθεις που εκτελεστηκαν. Παρομοιαζω τα γεγονοτα διοτι η κατασκευη στο Καστελλι θα εχει περισσοτερα θυματα για την περιβαλλοντικη ζημια που αναλυω στον δευτερο κομβο.
2. Απο πειραματα που εκανα στην Κρητη για την υγροποιηση ομιχλης και της παραγωγης νερου απο τα συνεφα για λογαριασμο του Γερμανικου Υπουργειου Ερευνας και Τεχνολογιας, ειχα την επιλογη να διαλεξω μεταξυ Ισπανιας και Κρητης. Διαλεξα την Κρητη και με τον σκοπο να περασει το νησί στη διεθνη βιβλιογραφια ερευνας.
Εγινε αποδεκτο και τα πειραματα εδειξαν οτι στο νερο της συλλογης ηταν και ολες οι σκονες Λιβυης και του Μαροκου, απ' οπου μπορει να ερευνηθει εαν κανουν πυρηνικα πειραματα.
Τα αποτελεσματα ηταν σαφη και αποδεικτικα. Στην Ναμιμπια ποτιζονται 32 μαθητες απο την ομιχλη. Πειραματα που επιτηρει το Ινστιτουτο που συνεργαζομαι οπου παραγει τις ινες οπως τον ιστο της αραχνης. Η τεχνολογια εφαρμοζεται στον Αρη. Η μεγαλη ανακαλυψη ηταν οτι οπου υπαρχουν δεντρα και φυτα, οι υδρατμοι αλλαζουν υψομετρικη πορεια αναλογα με την βλαστηση και αιωρουνται με την θερμικη ενεργεια με βραδυνη προσγειωση σαν δροσουλα. Αιτια ειναι το οξυγονο. Στην ερημο εχουμε οριζοντια κινηση.
Παρακολουθησα τα νοτια νεφη αλλα και το οροπεδιο απο το Σίσι. Τα συννεφα στο οροπεδιο παλλονται 50/ 100 φορες την ημερα, μεχρι την νυκτερινη εν μερει υγροποιηση. Στα 10.000 μ εχουμε -40 Κελσιου, αρα εαν δεν φυσηξει ανεμος εχουμε ακινησια υδρατμων που ποτιζουν με ανοδικη ταση απο το Μοχο, τον Αποσελεμη μεχρι Οροπέδιο, οπου δημιουργειται μια καμπανα ομιχλης.
Ετσι διαμορφωνεται ο υγροτοπος και ο φυτοπαραγωγικος οριζοντας. Εαν λοιπον ελθουν τα καυσαερια του αεροδρομιου, ενα αεροπλανο καίει, τα καυσιμα 2.000 αυτοκινητων στην απογειωση και 2.000 στην προσγειωση θα δημιουργηθει ενα ανοδικο νεφος καυσαεριων, το οποιο θα δημιουργησει την οξινη βροχη, με το CΟ2, μολυβδο κλπ, τα οποια θα ξηρανουν ολα τα φυτα και θα πολλαπλασιασουν σε μονιμη βαση τον καρκινο. Ετσι θα ερημωθει η περιοχη και θα γινει ενα Γκετο μεταναστων. Μια 2η Μικρασιατικη εξοδος.
3. Οι οικονομικες επιπτωσεις ειναι ο τριτος και τελευτεος κομβος
Εαν παρουμε σαν παραδειγμα το Ολυμπιακο Σταδιο, το οποιο με αρχικη προσφορα 3.5 εκατ € στοιχησε 495 εκ ευρώ τελικα, καθως και την Αρχαια Ολυμπια με αρχικη προσφορα μελετης 12,5 εκατ € και στοιχισε τελικα 127 εκ. ευρώ επι πρωθυπουργιας Σημιτη, τοτε το νεο αεροδρομιο στο Καστελλι δεν ξερουμε ποσο τελικο κοστολογιο θα εχει (Πηγη Βιβλιο Ασβεστοπουλος Βασιλειος Η Ελληνικη τραγωδια).
Η Φραπορτ αγορασε τα 14 αεροδρομια με παραγωγικο χρημα 100 εκατ ευρω το πρωτο ετος και 500 ατομα. Σε λιγο θα παρει το Καστελλι.
Ας αναλογιστουν οι υπευθυνοι τι εγκλημα πανε να κανουν. Η απλη λυση που προτεινα στο CretePlus.gr ειναι η επεκταση του αεροδρομιου στην θαλασσα με δευτερο διαδρομο, παραλληλο στον νυν και ετσι γεννιεται αυτοματως ο τριτος λοξος. Εαν γινει ενας νεος λιμμενοβραχιονας αρχιζοντας απο το λιμενοβραχιονα ανατολικα και καταληγοντας στο ακρωτηρι που κοβουν στροφη τα αεροπλανα, με ενα καθετο διαδρομο στην θαλασσα, εγκλωβίζοντας τον κολπισκο,
δημιουργουνται τρεις διαδρομοι που εαν πλατυνουν τον νυν μπορουν να προσγειωνονται μεγαλα σκαφη οπως μου ανεφερε ο διοικητης πιλοτος του Καστελλιου.
Τα υλικα ειναι δωρεαν στο Βουνο στο Καβουσι και με μια ολλανδικη πλαττφορμα μπορει σε δεκα μηνες με ενα δανειο χωρις γονατισματα να υλοποιηθει. Τα κοστολογια υπολογιζω πως είναι περι τα 350 εκατ και καλυπτονται με 2 εκ. ανα πελατη. Τα Σπατοσημα ειναι 18.
Ετσι μενει και το ΝΚΚης στα χερια των Κρητων και το Καστελλι που ειναι η «Γη Χανααν» με το Οροπεδιο. Θα δημιουργηθουν ανω των 1000 εργατικων θεσεων και μπορει να εκμεταλευτει η Ντια, αλλα και να φοορτοεκφορτωνουν κρουαζιεροπλια τα αγροτικα προιοντα και τελος τα κτιρια μπορουν να επεκταθουν στο χωρο οπου ειναι τα ενοικιαζομενα που δημιουργουνται νεα καταστηματα παρκινγκ και υποστεγο (το νυν ισογειο για ταξι, λεωφορεια κλπ)
Καθώς και πολλα καταστηματα που θα φερουν ενοικια και θεσεις εργασιας. Κλεινω με το σπουδαιοτερο. Παρκαρουν πολεμικα πλοια και υποβρυχια αυξανοντας την αμυνα της Κρητης και των Νησων.
Σας ευχαριστω.
Γιαννης Στεφανακης
Jannis Stefanakis Dr. Ing. Sich. Ing.
An der Steig 17
55271 Elsheim
Tel.:06130-941795
Fax.:06130-941796
Mobil: 01733424095
email:jstefanakis@aol.com