Αυτή είναι η νέα Porsche Cayenne
Αυτό οφείλεται τόσο στην πιο χαμηλή μάσκα της, ενώ η έστω και μικρή αύξηση του μήκους της μαζί με τη μείωση του ύψους και την πιο έντονη κλίση της οροφής κολακεύουν την εικόνα της.
Η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι σαφώς επηρεασμένη από την αισθητική της Panamera, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό της. Εδώ ξεχωρίζουν η κεντρική κονσόλα και η οθόνη των 12,3 ιντσών, καθώς και ο νέος πίνακας οργάνων. Με το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και τις δύο οθόνες των 7 ιντσών στα άκρα του που μπορούν να απεικονίζουν ότι θέλει ο οδηγός.
Οι χώροι έχουν μεγαλώσει αρκετά -το πορτμπαγκάζ έχει φτάσει τα 770 λίτρα, 100 περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά- παρόλο που το μεταξόνιο έμεινε πρακτικό το ίδιο. Όσο για τον εξοπλισμό μπορεί να περιλαμβάνει όλα τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης, μεταξύ αυτών και ένα νυχτερινής όρασης με θερμική κάμερα.
Η ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ είναι καινούργια, ενώ με επιπλέον χρέωση είναι διαθέσιμη η πνευματική ανάρτηση αλλά και η τετραδιεύθυνση, καθώς και το σύστημα μείωσης των κλίσεων της Porsche, που χρειάζεται και παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.
Η καινούργια Porsche Cayenne των 1.965 κιλών (-65 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) θα είναι αρχικά διαθέσιμη με δύο V6 3.000 κυβικών. Ο βασικός αποδίδει 340 ίππους (0-100 χλμ./ ώρα σε 5,9 δεύτερα με το εξτρά πακέτο Chrono, τελική 245 χλμ./ ώρα), ενώ ο πιο ισχυρός bi-turbo της Cayenne S 450 ίππους (0-100 σε 4,9 δεύτερα με το Chrono, τελική 265 χλμ./ ώρα. Στην πορεία θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, μεταξύ αυτών και η υβριδική.
Η νέα Porsche Cayenne ξεκινά στην Ελλάδα από τις 112.100 ευρώ, ενώ η Cayenne S από 137.300 ευρώ.
iefimerida.gr