Το παράπονο ενός Ηρακλειώτη καταναλωτή...
Οπως σημειωνει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και προκάλεσε την αγανάκτηση του ήταν η αναγραφή της τιμής σε συγκεκριμένο προϊόν. Οπως αναφέρει η ταμπελα που ανέγραφε την τιμή, δεν διευκρίνιζε με τρόπο ξεκάθαρο πως πρόκειται για τιμή ανά κιλό. Αυτό το διαπίστωσε μόνο όταν έφτασε η ώρα να πληρώσει στο ταμείο.
Ο ίδιος αγανάκτησε καθώς θεωρούσε πως πρόκειται για προϊόν σε προσφορά. Μίλησε μάλιστα με τον υπεύθυνο του καταστήματος, ενώ μπήκε και στη διαδικασία να ρωτήσει και άλλους καταναλωτές που ήταν εκείνη τη στιγμή κοντά του. Από τον υπεύθυνο ελαβε την απάντηση πως παρανόησε, την ώρα που οι άλλοι καταναλωτές συμμερίστηκαν την δική του θέση, πως οι πληροφορίες στην ταμπέλα δεν ήταν ξακάθαρες.
Οπως μπορεί να δει κανείς από τη φωτογραφία που δημοσιεύεται η ταμπελα δεν αναγράφει ξεκάθαρα πως προκειται για τιμή ανά κιλό. Αν προσέξει κανείς με μικρά γράμματα στο μέσον της θα δει ότι έχει ένα «Kg». Με αυτό τον τρόπο θεωρει το κατάστημα πως αναγράφει και εννοεί ότι το προϊόν είναι προς πώληση με την τιμή που αναγράφει ανά κιλό.