Τα νέα επαγγελματικά Ford «καίνε» λιγότερο και «πάνε» περισσότερο (pic)
Ο κινητήρας επόμενης γενιάς Ford EcoBlue που δημιουργήθηκε από λευκή κόλλα χαρτιού αυξάνει την απόδοση μέχρι 13% συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2L TDCi, με εκπομπές CO2 από 157 g/km, και βελτιώνει σημαντικά τη ροπή στις χαμηλές στροφές και την ελαστικότητα. Ο νέος κινητήρας θα προσφέρει επίσης μεταβλητά διαστήματα σέρβις έως 2 ετών/60.000 χλμ. για τα Transit και Transit Custom.
Πέρα από τη γκάμα των νέων κινητήρων, τα Transit και Transit Custom διατίθενται τώρα για παραγγελία με προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγούς όπως το Σύστημα Προστασίας από Πλευρικούς Ανέμους (Side Wind Stabilisation) και το Σύστημα Υποβοήθησης Αποφυγής Σύγκρουσης με Αναγνώριση Πεζών (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection). Από τα τέλη του 2016, οι πελάτες θα μπορούν επίσης να παραγγείλουν ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο αντί του χειροκίνητου και ένα νέο σύστημα πίσω αερανάρτησης με τα μοντέλα Transit Custom Kombi.
Καθαρότερος, πιο αποδοτικός και πολιτισμένος Ford EcoBlue diesel
Για τα Transit και Transit Custom, ο κινητήρας 2.0L Ford EcoBlue διατίθεται σε εκδόσεις 105 PS, 130 PS και 170 PS, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2.L. Η βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές – 20% επιπλέον στις 1.250 rpm – μεταφράζεται σε καλύτερη ελαστικότητα και απόκριση στην καθημερινή οδήγηση.
Το μειωμένο λειτουργικό κόστος υποστηρίζεται από μία αισθητά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Τα μοντέλα Transit που είναι εφοδιασμένα με το Auto-Start-Stop πετυχαίνουν εκπομπές CO2 από 174 g/km και μέση κατανάλωση από 6,6 l/100 km, –10% λιγότερο από το αντίστοιχο απερχόμενο μοντέλο.