Στο βυθισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ» υπάρχουν ακόμα 1.500 τόνοι μαζούτ - Γιατί καθυστερεί η απάντληση
Η απάντληση πετρελαίου από τις δεξαμενές του βυθισμένου πλοίου έχει σταματήσει, αφού έληξαν τα πιστοποιητικά του δεξαμενόπλοιου «Lassea» που είχε σπεύσει πρώτο, και δεν έχει ακόμα αντικατασταθεί.
Οπως αναφέρει και το protothema.gr χθες έγινε γνωστό ότι ο πλοιοκτήτης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» είχε συμφωνήσει με την εταιρεία που διαχειρίζεται το «Lassea» να φέρει άλλο πλοίο στη θέση του, το «NEDA», το οποίο, ωστόσο, λόγω κακοκαιρίας έμεινε στη Σκύρο. Οι ώρες που περνούν είναι κρίσιμες, καθώς στο βυθισμένο πλοίο υπάρχουν ακόμη περίπου 1.500 τόνοι πετρελαιοειδών, με τον κίνδυνο για νέα διαρροή να είναι υπαρκτός.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι για το φορτίο του «Αγία Ζώννη ΙΙ» που παραμένει μέσα στο βουλιαγμένο δεξαμενόπλοιο ερίζουν δύο εταιρείες: η μία που έχει το «Aegean Princess I» και μια δεύτερη που έχει το δεξαμενόπλοιο «Syros». Η μια εταιρεία ζητά να απαντλήσει το πετρέλαιο ως slots (κατάλοιπα) και η δεύτερη ως φορτίο.
Πηγή: protothema