Σπεύδουν να δηλωσουν τις ιδιοκτησίες που θίγονται από το έργο του αεροδρομίου στο Καστέλι
Η λειτουργία του γραφείου αφορά πιο αναλυτιικά την υποβολή αιτήσεων διόρθωσης επί των εγκεκριμένων κτηματολογικών διαγραμμάτων και πινάκων του έργου Σύμβαση Παραχώρησης για την Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης και τη Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των οδικών του συνδέσεων.
Μετά την έγκριση των κτηματολογικών διαγραμμάτων και πινάκων ξεκίνησε την 06/09/2016 στο Καστέλι η λειτουργία του γραφείου Κτηματογράφησης, σε χώρο που παραχωρήθηκε από τον Δήμο Μινώα Πεδιάδας, για την ενημέρωση των ενδιαφερομένων των οποίων οι ιδιοκτησίες τους θίγονται από την απαλλοτρίωση που έχει κηρυχθεί για την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου Κρήτης.
Στο Γραφείο Κτηματογράφησης οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να λάβουν γνώση των στοιχείων της κτηματογράφησης σε ότι αφορά την ιδιοκτησία τους και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για τυχόν διόρθωση των στοιχείων των κτηματολογικών διαγραμμάτων και πινάκων. Οι ανωτέρω αιτήσεις θα αποστέλλονται αυθημερόν στην Υπηρεσία.
Τέλος σας ενημερώνουμε ότι αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται έως 21·10-2016
Πάση θυσία τη δημοπράτηση
Την ίδια ώρα όπως έχει γράψει το CretePlus.gr (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) η ημερομηνία για τη δημοπράτηση του αεροδρομίου Καστελίου πλησιάζει και όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά ακόμη και για μια νέα...παράταση!
Το έργο αυτο ειναι ένα από τα στοιχήματα της κυβέρνησης και σε καμία περίπτωση δε θέλουν να υπαρξει κάποια...παρεκτροπή στη διαδικασία. Για αυτό το λόγο υπαρχει μεγάλη κινητικότητα εντός και εκτός Μαξίμου.
Χωρίς να προβλέπονται εκπλήξεις και με δεδομένο ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί αλλαγή συσχετισμών στα ενδιαφερόμενα γκρουπ ακόμη και νέοι ενδιαφερόμενοι, η κυβέρνηση εντατικοποιεί τις διεργασίες για την προετοιμασία του διαγωνισμού, την ώρα που στην αγορά δεν αποκλείουν ακόμη και νέα παράταση. Οι χειρισμοί πάντως της κυβέρνησης στον διαγωνισμό για το Καστέλι έχουν αρχίσει να προκαλούν εκνευρισμό στους Έλληνες εργολήπτες. Την περασμένη εβδομάδα, στελέχη μεγάλη τεχνικών ομίλων κλήθηκαν αιφνιδιαστικά στο Μαξίμου σε μία συνάντηση στην οποία συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Κινεζικής πλευράς.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποιοι αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στην διαδικασία. Αν και δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για το αντικείμενο της συνάντησης που φέρεται να έλαβε χώρα σε διευθυντικό επίπεδο από πλευράς εταιρειών, πολλοί εικάζουν ότι η κυβέρνηση πιέζεται για άλλη μία παράταση από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες, εξέλιξη όμως που θεωρείται εξαιρετικά αρνητική για την πορεία του έργου.
Κάποιοι άλλοι δεν αποκλείουν να «ψήνεται» με τις ευλογίες της κυβέρνησης, συνεργασία μεταξύ Κινέζων και Ελλήνων εργολάβων πέραν εκείνης μεταξύ της κρατικής κατασκευαστικής της Κίνας και της Αρχιρόδον που θεωρείται στις ισχυρές υποψηφιότητες του έργου μαζί με την Τέρνα και την Ινδική GMR. Ένα τρίτο σχήμα που φέρεται να εργάζεται εντατικά για τον διαγωνισμό είναι η Γαλλική Vinci με τον Άκτωρα. Στο παιχνίδι θεωρητικά παραμένει η J&P Αβαξ με τη γαλλική Bouygues και το Aerodrome de Paris.