«Προβληματική η εξυπηρέτηση στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο»- Το παράπονο μιας Ηρακλειώτισσας
Η ίδια λοιπόν αναφέρει συγκεκριμένα:
«Αγαπητέ κύριε συντάκτη,
θα ήθελα να σας μεταφέρω τους προβληματισμούς μου αλλά και την ενόχληση μου ώς προς την εξυπηρέτηση του νοσοκομείου ΠΑΓΝΗ, με το να σας αναφέρω ένα γεγονός που έλαβε χώρα πρόσφατα.
Αρχικά θα ήθελα να σας αναφέρω οτι πρόκειται για συγκεκριμένη κλινική του παγνη, που ένα άτομο με κινητικά προβλήματα έκανε θεραπεία. Η αντιμετώπιση των ειδικευόμενων ιατρών ήταν απαράδεκτη.
Όχι μόνο υπήρξε καθυστέρηση 2 ωρών για μια υπογραφή στο εξιτήριο, αλλα και οι ειδικευόμενοι μίλησαν σε εμένα προσωπικά άσχημα επειδή λέει τους ενοχλούσα συνέχεια όταν αυτοί κάπνιζαν στο μπαλκόνι.
Εφόσον δεν σεβάστηκαν εμένα, τουλάχιστον ας σεβαστούν οτι το άτομο που συνόδευα ήθελε να πάει σπίτι του για να ξεκουραστεί. Εν τέλει, αφού έγινε φασαρία, απευθύνθηκα στη γραμματεία για να μπορέσω να πάρω το χαρτί. Και σας ρωτάω, έπρεπε να γίνει όλο αυτό το σκηνικό ώστε να εξυπηρετηθώ ή μήπως οι «θέσεις» των ειδικευόμενων είναι υπερεκτιμημένες ώστε να μπορούν να μιλούν άσχημα στο ευρύ κοινό;
Επιπλέον, πόσο δύσκολο είναι να υπογράψει ένας ιατρός το εξιτήριο εφ όσον προηγουμένως είχαν πει οτι η θεραπεία πήγε καλά και μπορεί να φύγει;
Τέλος, θα ήθελα να σας πώ οτι ο ασθενής κινείται με αμαξίδιο, επίσης δεν είχε κανονικό δωμάτιο, παρα μόνο ένα κρεββάτι στο διάδρομο, οπότε, καταλαβαίνετε σε τι συνθήκες έκανε τη θεραπεία του. Ευχαριστώ για το χρόνο σας», καταλήγει η ίδια.