Ο σύλλογος των ταξί εκφράζει την αγανάκτηση του προς τους βουλευτές του Ηρακλείου για τα προβλήματα του κλάδου
Ακολουθεί το υπόμνημα:
"Η Διοίκηση του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου με το παρόν υπόμνημα θέλει να εκφράσει την αγανάκτηση και να αναδείξει προβλήματα και καταστάσεις που προέκυψαν την τελευταία 4ετία των κυβερνήσεων του μνημονίου και τα νομοθετήματα που εφαρμόστηκαν τα οποία τείνουν στον πλήρη αφανισμό του επαγγελματία αυτοκινητιστή Ε.Δ.Χ ταξί.
Η λεγόμενη απελευθέρωση του μεταφορικού έργου του τουριστικού έργου που με αποκορύφωμα τον Ν. 4254 θέτει τον οδηγό ιδιοκτήτη Ε.Δ.Χ ταξί να χάνει το έργο που αφορά το τουριστικό κομμάτι των μεταφορών. Δημιουργία ολιγοπωλίων, ,συγκέντρωση πλούτου στο κεφάλαιο με αποτέλεσμα και απαξίωση του επαγγέλματος μας.
Μέσα από συγκεκριμένα αιτήματα ζητούμε διαβούλευση και διάλογο σε δημόσιο επίπεδο και με την αλλαγή ηγεσίας στην διακυβέρνηση της χώρας μας. Μετά από κοινοβουλευτικό έργο να προκύψει διόρθωση στις αδικίες που τα νομοσχέδια εφαρμόστηκαν στον χώρο των επιβατικών χερσαίων μεταφορών.
ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
1.Δικαίωμα στον επαγγελματία ιδιοκτήτη Ε.Δ.Χ ταξί ταξινόμησης της υφιστάμενης άδειας Ε.Δ.Χ ταξί από 5 έως 7 θέσεις μετά οδηγού το οποίο θα φέρει ταξίμετρο.
Με τον τρόπο αυτό εκτιμούμε ότι αναβαθμίζεται το Ε.Δ.Χ ταξί και οι υπηρεσίες που παρέχει παράλληλα. Αυτό να είναι στις αρμοδιότητες της αντίστοιχης περιφέρειας. Μετά από εισήγηση του οικείου συλλόγου ιδιοκτητών για την έδρα του.
2.Κατάργηση της 6ωρης μίσθωσης των Ε.Ι.Χ μετά οδηγού Ν. 4254 και επαναφορά της 24ωρης ελάχιστης μίσθωσης, διότι με την 6ωρη μίσθωση που ισχύει σήμερα τα συγκεκριμένα οχήματα υποκλέπτουν το μεταφορικό έργο του Ε.Δ.Χ ταξί. Μόνο το 5%των οχημάτων κάθε εταιρείας να μπορεί να έχει την ιδιότητα του rent a car με οδηγό. Δηλαδή ανά 20 οχήματα 1 να μπορεί να ενοικιάζεται με οδηγό.
3.Επαναφορά του μέτρου έκδοσης διάτρητων τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών από αρμόδιες Δ.Ο.Υ οικονομικές υπηρεσίες, καθώς διαπιστώνεται καθημερινώς ιδίως τους θερινού μήνες φοροαποφυγή πλήρης και φοροδιαφυγής από συγκεκριμένα οχήματα και τους εκπροσώπους ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων
4.Τοποθέτηση άμεση ηλεκτρονικού ψηφιακού ταχογράφου στα Ε.Ι.Χ οχήματα μετά οδηγού εγκεκριμένα από την υπηρεσία του ΕΟΤ έτσι ώστε να ελέγχεται από τα αρμόδια όργανα.
5.Απαγόρευση μίσθωσης (σύναψη σύμβασης) Ε.Ι.Χ μετά οδηγού από τουριστικά γραφεία ,πρακτορεία και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (διακίνηση μαύρου χρήματος)
6.Επαναφορά του μέτρου των διάτρητων μισθωτηρίων συμβολαίων των επιχειρήσεων rent car και rent car μετά οδηγού από τις αρμόδιες Δ.Ο.Υ
7.Επαναφορά του επαγγελματικού διπλώματος άδειας Β’ κατηγορίας για την οδήγηση Ε.Δ.Χ ταξί.
8.Επαναφορά του αφορολόγητου εισοδήματος ορίου 12.000 ευρώ για τον επαγγελματία ιδιοκτήτη Ε.Δ.Χ.
9.Ενεργοποίηση των θεσμικών οργάνων και υπηρεσιών ελέγχου για την ομαλή λειτουργία της αγοράς εν όψει τουριστικής σεζόν.
10.Αυστηρότερο ποινολόγιο για όλους καθότι η χώρα μας θεωρείτε τουριστικός προορισμός και πυλώνας της οικονομίας μας και της ανάπτυξης είναι ο κλάδος του τουρισμού.
11.Πειθαρχικά συμβούλια Ε.Δ.Χ ταξί να εκδικάζονται οι παραβάσεις των οδηγών στον τόπο τέλεσης της παράβασης (και όχι στην έδρα του Ε.Δ.Χ ταξί ).
Τέλος θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που αφουγκράζεστε και στέκεστε δίπλα στα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο μας.
Σημείωση:Τα πάγια τούτα αιτήματα είναι ζωτικής σημασίας για τον κλάδο μας (λειτούργημα) μας και υποστηρίζονται θεσμικά και από το Περιφερειακό Συμβούλιο Ταξί Κρήτης.
Με εκτίμηση
Η Διοίκηση
Ο Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΜΥΡΝΙΩΤΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΡΔΑΒΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΥΓ: Παρακαλούμε το παρόν έγγραφο να δημοσιευτεί προς όλους τους εκπροσώπους του ελληνικού κοινοβουλίου.
Παρέμβαση Κωνσταντίνο Δαμαβολίτη για την επιβίωση των αυτοαπασχολούμενων οδηγών ταξί
Τις καταστρεπτικές συνέπειες των μνημονιακών νομοθετημάτων για τον κλάδο των αυτοαπασχολούμενων οδηγών ταξί ανέδειξε σήμερα, με κοινοβουλευτική του παρέμβαση, ο βουλευτής Ηρακλείου των ΑΝ.ΕΛ, Κώστας Δαμαβολίτης.
Στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 1387/1-04-2015 ερώτησή του, ο κ. Δαμαβολίτης μεταφέρει στον Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη, τις αυξανόμενες προσδοκίες των επαγγελματιών του κλάδου, για άρση αδικιών που επέβαλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, ότι η λεγόμενη απελευθέρωση του επαγγέλματος εφαρμόστηκε εις βάρος της κοινωνίας και προς όφελος των μεγάλων τουριστικών συμφερόντων. Διερωτάται δε, «πως είναι δυνατόν να επιτυγχάνεται η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος με την απελευθέρωση της τουριστικής μεταφοράς, όταν αυτή μπορεί να ασκείται από οποιονδήποτε και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, ελλείψει απαιτούμενων ελέγχων».
Εν αναμονή της νέας τουριστικής περιόδου και με στόχο την επανεκκίνηση και θωράκιση του κλάδου των αυτοαπασχολούμενων οδηγών ταξί, ο βουλευτής ζητά την αυστηροποίηση των ελέγχων για την πραγματική αναβάθμιση της τουριστικής μεταφοράς και ρωτά σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί η ηγεσία του υπουργείου, προκειμένου να δημιουργηθούν συνθήκες βιώσιμης ανάπτυξης και θεμιτού ανταγωνισμού.