Ο γύρος έχει τα φόντα να... κατακτήσει το εξωτερικό- Συνέδριο για το αγαπημένο ελληνικό fast food γεύμα!
Αποδειξη το γεγονός πως η πολη του Ηρακλειου φημίζεται για τα σουβλατζίδικα, αποτελώντας μια πολη στην οποία έχει ανακηρυχθεί αλλωστε και το καλύτερο γυράδικο στον κόσμο, σύμφωνα με ψηφοφορία του tripadvisor, η οποία είχε γίνει πριν από λίγα χρόνια.
Το ντόπιο σουβλάκι, η γυρόπιτα ή όπως αλλιώς το αποκαλούν οι πολίτες, έχει ένα μυστικό, που κερδίζει και μέσα στην κρίση. Την ποιότητα.
Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας. Η ποιότητα των υλικών. Η λαχταριστή πίτα, το καλοψημένο κρέας, οι φρεσκοτηγανησμένες πατάτες και το γιαούρτι ή το τζατζίκι για τους πιο ... τολμηρούς, συνιστούν έναν πολύ καλό συνδυασμό για να ικανοποιηθεί η πείνα μας.
Αυτό το προϊόν είναι πιθανό να γίνει το νέο...εξαγωγιμο προϊόν, όπως αναφέρεται στο επιστημονικό συνέδριο για τη Διαχείριση του Γύρου που διοργανώνεται για πρώτη φορά στη χώρα μας από την εταιρία «Μέγας Γύρος» σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.
Οπως αναφερει το athina984.gr το συνέδριο έχει ως κεντρικό άξονα τις νέες τάσεις της αγοράς και το brand του γύρου σε παγκόσμιο επίπεδο. Καλεσμένοι είναι φορείς του Δημόσιου και του Ιδιωτικού τομέα που δραστηριοποιούνται χρόνια στην βιομηχανία τροφίμων και της εστίασης, όπως εκπρόσωποι του ΕΦΕΤ, της κτηνιατρικής επιστήμης, αλλά και επιχειρηματίες.
Κατά τη διάρκεια του 2016 η εταιρία «Μέγας Γύρος» επένδυσε στην έρευνα και στην ανάπτυξη μέσα από την συνεργασία με το Ερευνητικό Εργαστήριο Ασφάλειας Τροφίμων και Ποτών Σχολή Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής ΤΕΙ Αθήνας, οπού μελετήθηκε η διαχείριση του γύρου σε διαφορετικές συνθήκες.
Σκοπός του συνεδρίου είναι να δοθεί στο κομμάτι του ψητοπωλείου μια νέα διάσταση, αναγνωρίζοντας τις υψηλές απαιτήσεις και την σημασία των τελευταίων εμπορικών πρακτικών. Επιπλέον, παρουσιάζονται έξυπνες ενέργειες μάρκετινγκ και Πωλήσεων, που οδηγούν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης, καθώς και ζητήματα ποιότητας και ασφαλείας.
Ο ελληνικός γύρος, ως εξαγώγιμο προϊόν, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και ιδίως στις ΗΠΑ, όπου θεωρείται ένα νόστιμο και υγιεινό έδεσμα. Όπως μάλιστα δηλώνει στον Αθήνα 9.84 ο διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της εταρείας «Μέγας Γύρος», Νίκος Λούστας, «ζούμε τη δεκαετία του γύρου σε παγκόσμια κλίμακα και αυτή ειναι μόνο η αρχή, καθώς απομένουν ακόμα αρκετά βήματα σε επίπεδο προβολής, προώθησης και διασφάλισης ποιότητας, ώστε ο ελληνικός γύρος να καταστεί γνωστός και ελκυστικότερος στον ξένο κυρίως καταναλωτή. Το γεγονός πως μόνο το 1% των πελατών της εταρείας σε 15 χώρες σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Παναμα και Μέση Ανατολή ειναι Έλληνες δείχνει τη διείσδυση του προϊόντος.
Ωστόσο, μπορεί η πώληση ενός προϊόντος κατ’ εξοχήν ελληνικού να γνωρίζει πρωτόγνωρη άνθιση τα τελευταία χρονια, αλλά το ελληνικό κρέας σπανίζει, αφενός λόγω έλλειψης παραγωγικών μονάδων και αφετέρου εξαιτίας της ανυπαρξίας επαρκούς πιστοποίησης σε όλες τις γραμμές παραγωγή».
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης η παραγωγή χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει κάτω από τους 110.000 τόνους ετησίως, οπότε η αυξημένη ζήτηση, μεγαλώνει την εξάρτηση της χώρας μας από τις εισαγωγές. Η αυτάρκεια της χώρας μας στο συγκεκριμένο προϊόν έχει υποχωρήσει πλέον κάτω από το 30%.