Μεταγραφικά σενάρια και για Μαρί στον ΟΦΗ (vid.)
Πέραν του ονόματος του Ντουγκλάο για την άμυνα στον ΟΦΗ υπάρχουν μεταγραφικά σενάρια για ακόμη ένα ποδοσφαιριστή που αγωνίζεται στην θέση του στόπερ όπου η κρητική ομάδα κινείται για την απόκτηση ενός η δύο ποδοσφαιριστών ειδικά μετά την φυγή του Ζόρο.
Το νέο όνομα που προστίθεται στην μεταγραφική λίστα του ΟΦΗ σύμφωνα με το blog«marca-sl» είναι αυτό του 25χρονου Γάλλου κεντρικού αμυντικού Μάκα Μαρί που πρόσφατα έμεινε ελεύθερος από την Μπαστία.
Όπως αναφέρει το «marca-sl» ο ΟΦΗ εξετάζει την περίπτωση του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή μετά την απόρριψη του Βαν Χόβελεν που είχε συμφωνήσει σε όλα με την κρητική ομάδα για συμβόλαιο δύο ετών αλλά η μεταγραφή του δεν πραγματοποιήθηκε την τελευταία στιγμή.
Ποιος είναι ο Μάκα Μαρί
Ο 25χρονος (27/3/1989) Μάκα Μαρί ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα στην Χάβρη πριν έξι χρόνια στην οποία έμεινε για δύο σεζόν έχοντας μόλις 4 συμμετοχές. Στη συνέχεια το καλοκαίρι του 2010 πήρε μεταγραφή για την Μπαστιά.
Εκεί έμεινε μέχρι φέτος το καλοκαίρι όπου αποχώρησε καθώς ολοκληρώθηκε το συμβόλαιο του το οποίο δεν ανανεώθηκε. Στα τέσσερα χρόνια της παρουσίας του στην Μπαστιά ο Μαρί είχε συνολικά 55 συμμετοχές χωρίς να σημειώσει κάποιο τέρμα αλλά τις τελευταίες δύο σεζόν αγωνίστηκε ελάχιστα καθώς τη σεζόν 2012-2013 είχε μόλις 7 συμμετοχές στην Α΄ κατηγορία του Γαλλικού πρωταθλήματος, ενώ πέρυσι δεν αγωνίστηκε καθόλου καθώς είχε μια διένεξη με την διοίκηση του Γαλλικού συλλόγου και παρά το ότι δεν υπολογίζονταν πάτησε πάνω στο συμβόλαιο του με αποτέλεσμα όμως να μην αγωνιστεί καθόλου και να κάνει ατομικές προπονήσεις.
Και η H.O.T στο εταιρικό πρόγραμμα των διαρκείας
Το εταιρικό πρόγραμμα των 20 διαρκείας στην Θύρα 5 επέλεξε ο Στέλιος Αλεξάκης, ιδιοκτήτης της μεταφορικής εταιρείας HOT History of Transport.
O κ. Αλεξάκης πέρασε χθες από τα γραφεία της ΠΑΕ και προμηθεύτηκε τα εισιτήρια δηλώνοντας: «Μόλις έμαθα για το εταιρικό πρόγραμμα εισιτήριων ήρθα αμέσως να προμηθευτώ εισιτήρια και να στηρίξω τον ΟΦΗ. Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για όλες τις εταιρείες αφού ο καθένας διαλέγει τι ποσό μπορεί να διαθέσει για τα εισιτήρια και επιπλέον έχεις και τη προβολή της εταιρείας του στο γήπεδο».