Ξεκίνησε καμπάνια κατά των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας Βρετανών τουριστών!
Το φαινόμενο των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας στις διακοπές από Βρετανούς τουρίστες και έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις, φαίνεται ότι κοστίζει δεκάδες εκατ. λίρες στον ευρύτερο τουριστικό κλάδο της Ευρώπης.
Για αυτό το λόγο η ένωση Βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, λανσάρει μία καμπάνια με αποδέκτες τη βρετανική κυβέρνηση και τους ταξιδιώτες, για την καταπολέμηση του φαινομένου, με όνομα «Stop Sickness Scams». .
Η καμπάνια καλεί την κυβέρνηση να λάβει άμεσα μέτρα για να περιορισθούν τα περιστατικά και προειδοποιεί τους βρετανούς ταξιδιώτες ότι αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης έως 3 χρόνια εάν προβούν σε ψευδή ισχυρισμό με κίνητρα χρηματικής αποζημίωσης από τις τουριστικές επιχειρήσεις στις οποίες φιλοξενήθηκαν.
Οι ψευδείς ισχυρισμοί μπορεί να αποτελέσουν παράγοντα αύξησης των τιμών διακοπών και να οδηγήσουν στον περιορισμό επιλογών για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, προειδοποιεί η ΑΒΤΑ.
Οι ξενοδόχοι της Ισπανίας και της Τουρκίας έχουν ήδη σταματήσει να προσφέρουν υπηρεσίες all inclusive σε βρετανούς τουρίστες εξαιτίας του αντίκτυπου που μπορεί να έχουν σε αυτές ψευδείς ισχυρισμοί ασθένειας.
Οι συνεργάτες της καμπάνιας συμβουλεύουν τους καταναλωτές:
-Nα αναφέρουν εταιρίες διαχείρισης παραπόνων στα ξενοδοχεία και τους τουρ οπερέιτορ
-Να προειδοποιούν άλλους ταξιδιώτες για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και να γνωστοποιούν το πρόβλημα στην οικογένεια και τους φίλους τους.
-Εάν τους ενθαρρύνουν να προβούν σε ψευδή ισχυρισμό ασθένειας, να καταγγείλουν την εταιρία στην ειδική υπηρεσία Ρυθμιστή διαχείρισης απαιτήσεων.
-Εάν είναι ενήμεροι για ψευδή ισχυρισμό ασθένειας να τον αναφέρουν
-Εάν πιστεύουν ότι έχουν υποστεί τροφική δηλητηρίαση ως αποτέλεσμα της κατανάλωσης φαγητού στο ξενοδοχείο, να επικοινωνούν με τη διεύθυνση του ξενοδοχείου ή τον τουρ οπερέιτορ αμέσως.
-Εάν δεν είναι ευχαριστημένοι με την απάντηση που θα πάρουν από την εταιρία, να προωθήσουν την περίπτωση στην ανεξάρτητη αρχή της ΑΒΤΑ, Alternative Dispute Resolution ή μέσω δικαστηρίου.
Στους υποστηρικτές της καμπάνιας είναι ισχυρά ονόματα της ευρωπαϊκής τουριστικής βιομηχανίας, όπως η Thomas Cook, η TUI, η Jet2holidays και η Monarch, καθώς και συνεργατών της ΑΒΤΑ ανάμεσα στους οποίους είναι και ο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας.
Η διευθύντρια ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, κ. Έμυ Αναγνωστοπούλου, αναφέρει ότι ο ΕΟΤ δεσμεύεται απόλυτα στη στήριξη της ΑΒΤΑ σε όλα τα ζητήματα που συμβάλλουν στην προστασία του Βρετανικού κοινού και των ταξιδιωτών. Αναφερόμενη στους ψευδείς ισχυρισμούς ασθένειας, είπε ότι πρόκειται για ένα σημαντικό ζήτημα για τον ελληνικό τουρισμό και τα ελληνικά ξενοδοχεία.