Η ώρα της αλήθειας για την αγορά αυτοκινήτου – Τα πρώτα στοιχεία του Οκτωβρίου
Παράγοντες της αγορά λένε ότι η αύξηση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων οφείλεται κυρίως στις εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Η αλήθεια είναι ότι πολλές παραγγελίες από «rent a car» έγιναν κατά ακόμη και μέσα στη σεζόν, ενώ άλλοι «ψώνισαν» μέσα στο Σεπτέμβριο λόγω ΦΠΑ.
Τώρα το μπαλάκι έχει περάσει στην πλευρά των ιδιωτών. Αν βγουν στις αντιπροσωπείες τότε το 2014 θα κλείσει με ένα εντυπωσιακό και πειστικό θετικό πρόσημο. Η χρονική συγκυρία περιλαμβάνει τέλη κυκλοφορίας, ΕΝΦΙΑ και το κυριότερο «απαγόρευση» δανείων από τις τράπεζες. Όλα αυτά δρουν ανασταλτικά για την αγορά καινούριου ΙΧ.
Ποιοι πουλάνε τον Οκτώβριο
Από την άλλη πλευρά τα στοιχεία των πωλήσεων του πρώτου 15νθήμερου του Οκτωβρίου, που δίνει στη δημοσιότητα το autoaffairs.gr δείχνουν άνοδο της τάξης του 22,2% καθώς έχουν διατεθεί 55.832 νέα ΙΧ έναντι 45.686 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων για το πρώτο 15νθήμερο Οκτωβρίου βρέθηκε η Toyota με 304 αυτοκίνητα (+25,6%) και ακολουθούν η VW με 254 (+22,7%), η Opel με 203 (+35,3), η Skoda με 140 (+48,9%), η Nissan με 129 (+49,4), η Hyundai με 115 (-46,2%), η Renault με 90 (+114,2%), η Ford με 87 (+89,1%), η BMW με 69 (+46,8%), η Suzuki με 62 (+113,7%), η Mercedes με 60 (+33,3%), η Citroen με 59 (-32,1%), η Fiat με 52 (+52,9%), η Peugeot με 50 (+47%), η Kia με 47 (+113,6%), η Volvo με 45 (-21%), η Audi με 44 (-36,2%), η Mini με 43 (+186,6%), η Honda με 28 (+3,7%), η Chevrolet με 21 (-12,5%), η Seat με 21 (-36,3%), η Dacia με 21 (+250%), η Mitsubishi 16 (+23%), η Lancia με 13 (-18,7%), η Alfa Romeo με 6 (+50%), η Chrysler με 2 (+100%), η Lexus με 2 (+100%), η Smart με 2 (-87,5%), η Subaru με 2 (0%) και η Land Rover με 1 αυτοκίνητο (+100%).