Φωτογραφίες και αποτελέσματα από το ράλλυ σπριντ Μπράλου
Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου περιλάμβανε 3 περάσματα από την ειδική διαδρομή "Μπράλος", που έχει μήκος 11,67 χιλιόμετρα. Εκεί βρέθηκαν 53 πληρώματα ταχύτεροι ήταν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII,C2-A8), οι οποίοι δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας στο πρώτο πέρασμα, όταν και έκαναν την κατάλληλη επιλογή ελαστικών. Τελικά έφτασαν στη νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε δύο από τα τρία περάσματα.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παναγιώτης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000), οι οποίοι βρίσκονταν διαρκώς μεταξύ των κορυφαίων πληρωμάτων ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που δεν έκαναν τις ενδεδειγμένες επιλογές ελαστικών, χάνοντας χρόνο στα πρώτα δύο περάσματα. Στο τρίτο πέρασμα, όταν ο δρόμος είχε στεγνώσει, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και με αυτό τον τρόπο, ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι οι Βαγγέλης Ακράτος-Γιάννης Ακράτος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-R4) και Νίκος Ζιώβας-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).
Μάχη υπήρξε για την επικράτηση στην Κατηγορία F2, με αρκετά πληρώματα να διεκδικούν τη νίκη. Αυτή κατέληξε στα χέρια των Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλονιάτη (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι συνδύασαν ταχύτητα και σταθερότητα, με αποτέλεσμα να φτάσουν στη νίκη σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, κερδίζοντας ταυτόχρονα και την κλάση C5. Στη δεύτερη θέση της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Καραθανάσης-Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra, C3-E11), οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας στο πρώτο και στο τρίτο πέρασμα, ωστόσο έχασαν χρόνο στο δεύτερο, εξαιτίας της επιλογής ελαστικών που έκαναν, επικρατώντας πάντως στην κλάση C3.
Την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5), που αποτέλεσαν ταυτόχρονα το ταχύτερο πλήρωμα της ανταγωνιστικής κλάσης C6.
Άτυχοι στο πλαίσιο της F2 στάθηκαν οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo, C6-N2), οι οποίοι προηγούνταν στην F2 μετά το δεύτερο πέρασμα, όμως έχασαν περισσότερα από 2 λεπτά στο καταληκτικό σκέλος, λόγω προβλήματος που σύμφωνα με τον οδηγό, οφείλεται πιθανότατα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Την εξάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος (Opel Manta, C3-E11), που ήταν παράλληλα δεύτεροι στην C3, οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo, C6-N2), που τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της C6 και οι "Filon"-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206 XS, C5-A6), που ήταν ταυτόχρονα δεύτεροι στην C5.
Το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκεντρώνοντας 11 συμμετοχές από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Και σε αυτή την περίπτωση οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν το ρόλο τους, με τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR, 3-D4) να κατακτούν τελικά τη νίκη, αν και έχασαν χρόνο στο πρώτο πέρασμα λόγω του καιρού, ενώ στη συνέχεια δέχτηκαν και ποινή 5 δευτερολέπτων για άκυρη εκκίνηση, χάνοντας περαιτέρω χρόνο. Στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα όμως, πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας για να φτάσουν στη νίκη ενώ, σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, οι χρόνοι τους ήταν εντός της πρώτης δεκάδας, στοιχείο ενδεικτικό της ποιότητας του συνδυασμού.
Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 ti, 2-C3) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, ενώ το βάθρο των Ιστορικών διαμόρφωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 3-D3).
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Ανδρέα Ντόφη-Μάριου Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) και Γιώργου Σεβνταλή-Γιώργου Μάρα (Opel Kadett, C3-E11), αμφότεροι από έξοδο, ενώ εκτός τέθηκαν και οι Πάνος Ισμαήλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4).
Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος είναι το Ράλλυ Αλμυρού στις 9-10 Ιουλίου, ενώ η συνέχεια για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων θα δοθεί στις 26-29 Μαΐου, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
(Φωτογραφίες: ΟΑΜΕ / Photo Rally Press)