Εγγραφείτε δωρεάν στο Newsletter του Creteplus.gr και διαβάστε τις 10 σημαντικότερες ειδήσεις της εβδομάδας.
Δεν έχετε συμπληρώσει το email σας ή το email που δηλώσατε δεν είναι έγκυρο.


Ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο από το Crete Plus



F1: H μετά Έκλεστον εποχή

F1: H μετά Έκλεστον εποχή

Auto Plus | 27/01/2017 - 17:17
F1: H μετά Έκλεστον εποχή
Το άθλημα που όλοι αγαπάμε οφείλει τη σημερινή του μορφή στην πορεία που χάραζε τα τελευταία 40 χρόνια ο φλεγματικός Βρετανός.

Είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω προσωπικά, έχω μιλήσει μερικές φορές μαζί του, ενώ μου έχει παραχωρήσει και δυο συνεντεύξεις. Θυμάμαι το 1998 όταν τον σταματήσαμε στα πάντοκ μαζί με τον Αντώνη Κόλλια (σ.σ: απευθείας μετάδοση της ΕΡΤ από το Νίρμπουργκρινγκ). Ο συνάδελφος του παραπονέθηκε ότι ήταν ακριβό για εμάς στην Ελλάδα το κόστος της θέσης σχολιαστή: «Θα το μειώσω στο μισό» μας είπε το έκανε και κράτησε χρόνια αυτή η έκπτωση μέχρι το 2009! Στο Μονακό το 2003 τον ρωτώ για το Ελληνικό GP και μου λέει: «Κάντε πρώτα τους Ολυμπιακούς αγώνες και βλέπουμε». Το 2005 στην πρεμιέρα του Τουρκικού GP έχει κανονιστεί συνέντευξη γιατί θέλει να μιλήσει για το σχέδιο στο Ελληνικό. Στην αποστολή του Alpha 3 δημοσιογράφοι και συνεργείο. Είμαστε έτοιμοι έρχεται στην ώρα του μας χαιρετά έναν – έναν ξεκινώντας από μένα: «Θα σου δώσω συνέντευξη γιατί κάνεις καλή δουλειά για μας στην Ελλάδα» συνεχίζει στον Αντρέα Παλομπαρίνι: «… εσύ πρέπει να είσαι ο Ιταλός που ασχολείται και με ποδόσφαιρο» και καταλήγει σε εικονολήπτη και ηχολήπτη: «Να κάνετε ωραία πλάνα να φανεί ωραία η ανταπόκρισή σας στην Ελλάδα». Ο Έκλεστον στη F1, γνώριζε προσωπικά τους πάντες, ήλεγχε τα πάντα και εφόσον έδινε το λόγο του τον κρατούσε. 

Μια χαρακτηριστική στιγμή ενδεικτική του πνεύματος που τον διέπει είναι όταν του επιτέθηκαν ληστές για να του κλέψουν το Hublot που φορούσε. Ήταν η εποχή που ξεκινούσε η συνεργασία με την Hublot πριν περίπου 8 χρόνια. Πήγε στο νοσοκομείο από τα χτυπήματα στο πρόσωπο που ήταν βαριά. Φώναξε φωτογράφο, απεικονίστηκε παραμορφωμένος, έβαλε από κάτω μια λεζάντα: «Τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για ένα Hublot» και αυτό αποτέλεσε την πιο πετυχημένη καμπάνια στην ιστορία της φίρμας αξίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Έχασε ένα ρολόι αξίας διακοσίων χιλιάδων ευρώ. Οι εργαζόμενοι στη F1, έχουν να το λένε πως πάντοτε φρόντιζε όταν κάποιος είχε ανάγκη πραγματική, αλλά δεν ήθελε ποτέ να φανεί ο ίδιος ούτε του αρέσει να τον ευχαριστούν. 

Το δημιούργημα του Έκλεστον δεν πρόκειται ν’ αλλάξει από την μια μέρα στην άλλη. Προσωπική μας άποψη είναι ότι η F1 θα μπει σε μια περιδίνηση μέχρι η «αγία τριάδα» των Κάρι, Μπρον και Μπράτς να βρει βηματισμό. Ο Τσέις Κάρι είναι διευθύνων σύμβουλος και σε επιτελικό ρόλο δίπλα στο Κάρι αναλαμβάνει το αθλητικό μέρος ο Ρος Μπρον (σ.σ: Βρετανός μηχανικός και ιδιοκτήτης ομάδας στο παρελθόν). Αντίστοιχα το εμπορικό κομμάτι ανατέθηκε στο Σην Μπράτς που ήταν επικεφαλής στο ESPN.  

Εύκολα λέει κανείς ότι οι κανονισμοί της F1 είναι πολύπλοκοι, αναφέρομαι σε χθεσινές δηλώσεις του Ρος Μπρον. Το δύσκολο όπως ο ίδιος γνωρίζει καλύτερα είναι να τους απλοποιήσεις καθώς απαιτείται ομοφωνία των ομάδων. Οι μεγάλοι κατασκευαστές θέλουν πάντα να γίνονται τα πράγματα με το δικό τους τρόπο, το ίδιο και οι μεγάλοι χορηγοί. Η κατανόηση του τεχνικού μέρους βοηθά αλλά δεν αρκεί. Είναι εύκολο να λες ότι πρέπει το Χόκενχάιμ και το Νίρμπουργκρινγκ να βρίσκονται στο καλεντάρι. Φέτος απουσιάζουν για οικονομικούς λόγους και εξ’ όσων καταλαβαίνουμε η Liberty Media δεν μπήκε στη F1 για να μοιράσει λεφτά. Πρώτος στόχος λένε οι Αμερικάνοι να μετατρέψουν κάθε GP σε ένα μεγάλο σόου εκτός πίστας. Αυτό είναι θετικό γίνεται στο NBA το έκανε και το αφεντικό της Red Bull Ντήτριχ Μάτεζιτς την πρώτη χρονιά που επέστρεψε η F1 στο Red Bull Ring της Αυστρίας, γίνεται στο Ώστιν, στο Μεξικό. Είμαι πολύ περίεργος όμως να το δω στο Σότσι, στο Μονακό, στο Μπαχρέιν και σε άλλα GP που έχουν τις ιδιαιτερότητές τους.

Ήταν καιρός ν’ αποχωρήσει ο Έκλεστον. Το πλαίσιο της αλλαγής είναι καλό. Μένει να δούμε πόσο χρόνο θα πάρει για να μπει στον καινούργιο δρόμο η F1. Θέλει κάποια χρόνια. Μετέπειτα το κρίσιμο είναι να δούμε που θα βγάλει ο νέος δρόμος κι αν θα μας αρέσει η διαδρομή. 

Η πρώτη περίοδος των φετινών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ξεκινά στις 27/2.  Στις 26/3 στην Αυστραλία είναι προγραμματισμένος ο πρώτος από τους 20 φετινούς αγώνες. 

protothema.gr


Συντάκτης: Newsroom CretePlus.gr


Αν θέλεις το πρόβλημα σου να ακουστεί, αν τα "στραβά και τα ανάποδα" που βλέπεις γύρω σου σε κάνουν να δυσανασχετείς, τότε...

Γίνε εσύ ο ρεπορτερ του CretePlus.gr.

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο αποθήκευσε τους αριθμούς μας και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμα σου και δες το να ανεβαίνει άμεσα με εμάς αιχμή για την επίλυση του.

reporter@creteplus.gr 6932255686.

Δες το άρθρο σου στα "δικά σας ρεπορτάζ"



Ειδήσεις Auto Plus

Οι καλύτεροι Κρητικοί οδηγοί στην κοπή πίτας του Α.Ο.Κ (pics)

Κοπή πίτας αλλά και βράβευση για δύο κρητικά πληρώματα που διακρίθηκαν σε πανελλήνιο επίπεδο περιελάμβανε η καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση του Αθλητικού Ομίλου Κρήτης.…

Η ηλεκτροκίνηση καθιερώνεται στην Ευρώπη. Η Ελλάδα μπορεί…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την 8η Νοεμβρίου 2017 την πρόταση νέων στόχων για τη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Οι στόχοι αυτοί έρχονται…

Στέλνουν μήνυμα για...ασφαλή οδήγηση (vid)

Το νεανικό συγκρότημα StandBy περνάει ενα σπουδαίο κοινωνικό μήνυμα, προς ολους όσους οδηγουν

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το έτος 2017.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, το μήνα Δεκέμβριο 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών παρουσίασαν αύξηση +13,2%, ως προς τον ίδιο μήνα…

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Ροή Ειδήσεων








Social


Όλες οι ειδήσεις σήμερα
Εγγραφείτε δωρεάν στο Newsletter του Creteplus.gr και διαβάστε τις 10 σημαντικότερες ειδήσεις της εβδομάδας.
Δεν έχετε συμπληρώσει το email σας ή το email που δηλώσατε δεν είναι έγκυρο.