Ελληνικές επιτυχίες στη δημοφιλέστερη ανάβαση της Ιταλίας (pics)
Η Ανάβαση Trento Bondone διεξήχθη για 66η φορά και αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές και γνωστές Αναβάσεις σε όλη την Ευρώπη, συγκεντρώνοντας κάθε φορά μεγάλη δημοσιότητα. Φέτος, προσμετρούσε στο Πανευρωπαϊκό Κύπελλο Αναβάσεων ενώ παράλληλα, ως αγώνας που εντάσσεται και στο πρόγραμμα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Ιταλία, είναι λογικό να συγκέντρωσε πολλές και υψηλότατης ποιότητας συμμετοχές.
Στην εκκίνηση της διαδρομής που έχει μήκος 17,3 χιλιομέτρων και πραγματοποιείται δύο φορές σε επίπεδο δοκιμών το Σάββατο και μία φορά, την Κυριακή, παρατάχθηκαν 227 αυτοκίνητα με τους οδηγούς να είναι έτοιμοι για τη μάχη με το χρονόμετρο, σε μια από τις πιο θρυλικές διαδρομές ανάβασης στην Ευρώπη.
Οι Έλληνες οδηγοί Μάριος Ξανθάκος και Νίκος Πλέσσας έλαβαν μέρος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην φημισμένη ανάβαση. Ο Μάριος Ξανθάκος, σημείωσε τον 16ο χρόνο της Ανάβασης, τερματίζοντας στην 3η θέση της κατηγορίας αγωνιστικών αυτοκινήτων Α3000 τόσο στην Κατάταξη του Ευρωπαϊκού όσο και στην Κατάταξη του Ιταλικού αγώνα, ενώ ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην κλάση J20, σε επίπεδο Πανευρωπαϊκού Κυπέλλου.
Ο Νίκος Πλέσσας από την πλευρά του, συμμετείχε ξανά με το αγαπημένο του Ford Sierra RS 500 και εκμεταλλεύθηκε την περσινή του, παρθενική εμπειρία στην Ανάβαση Trento Bondone. Φέτος παρουσιάστηκε βελτιωμένος, κατακτώντας τη νίκη στην κλάση E2 SH 3000+ σε επίπεδο Πανευρωπαϊκού Κυπέλλου και τερματίζοντας στη 2η θέση της ίδιας κλάσης, για την κατάταξη του οδηγών που συμμετείχαν μόνο στον Ιταλικό αγώνα.
Οι δύο Έλληνες οδηγοί δήλωσαν για τον αγώνα:
Μάριος Ξανθάκος:"Φέτος συμμετείχα με ένα νέο και πολύ καλό αυτοκίνητο. Το Ford Fiesta R5 προετοιμάστηκε από την ιταλική RP Motorsport, μια πολύ καλή ομάδα για την οποία με κατατόπισαν οι Ιταλοί συναθλητές μου. Το αυτοκίνητο ήταν ότι καλύτερο έχω οδηγήσει. Φυσικά, στον αγωνιστικό τομέα χρειαζόταν καλύτερη δουλειά σε επίπεδο στησίματος, ενώ μας δυσκόλεψε το γεγονός ότι στο πρώτο πέρασμα των δοκιμών είχαμε σλικ ελαστικά και έπιασε βροχή, οπότε δε μπορέσαμε να κάνουμε ακριβώς αυτό που θέλαμε. Όσον αφορά στον αγώνα, ο κόσμος ήταν πολύς ενώ όπως πάντα, η οργάνωση ήταν καλή. Για εμάς όλα πήγαν καλά, αφού δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα ενώ δεν είχαμε και τετ-α-κε όπως πέρυσι. Είμαι ικανοποιημένος από την επίδοση, αν και θα μπορούσε να κατέβει λίγο περισσότερο ο χρόνος. Όμως αυτό είναι ένα ζήτημα που προκύπτει από τις συνεχείς αλλαγές αυτοκινήτου, αφού είναι πιο δύσκολο να βρεις το όριο, όμως το θετικό είναι ότι αποτελούν η εναλλαγή αυτή αποτελεί μια εξαιρετική εμπειρία. Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εμφάνιση στην Ανάβαση Trento Bondone."
Νίκος Πλέσσας: "Φέτος ο αγώνας κύλησε καλύτερα από τον περσινό. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η εξοικείωση που είχα με τη διαδρομή, καθώς δεν είναι εύκολο να θυμάσαι μία διαδρομή μήκους 17,3 χιλιομέτρων. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν υπό βροχή, αλλά γενικά υπήρχε αρκετή ζέστη. Στον φετινό αγώνα είχαμε και περίπου 25 Έλληνες φιλάθλους, στοιχείο που μας χαροποίησε ιδιαίτερα. Γενικά, πέρασα πολύ όμορφα και όλα φέτος ήταν καλύτερα από πέρυσι. Είμαι πολύ ικανοποιημένος."
(Φωτογραφίες: ΟΜΑΕ)