Πέντε αξέχαστες διαφημίσεις αυτοκινήτων
Κύριος στόχος τους είναι να « γοητεύσουν», να « τραβήξουν» την προσοχή του υποψήφιου αγοραστή, αλλά και να αφήσουν κάποιο σλόγκαν που θα γράψει... ιστορία.
Απ' τις επιδόσεις στην... οικονομία!
Όπως εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κάποιος, λόγω της καλύτερης οικονομικής κατάστασης που επικρατούσε τα παλαιότερα χρόνια, οι εταιρείες έδιναν μεγάλη έμφαση στις επιδόσεις και στους ίππους.
Σήμερα, ωστόσο, λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης που βιώνουμε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες-σε συνεννόηση με τους διαφημιστές- δίνουν έμφαση στην οικονομία καυσίμου και στα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, καθώς και στους κινητήρες diesel...
Ας θυμηθούμε μερικές από τις διαφημίσεις που « άφησαν εποχή».
«Italian beauty» - Alfa Romeo 156
«Φτιαγμένο... στον παράδεισο!» - Suzuki Baleno
«Με σύμμαχο την πρωτοπορία και την τεχνολογία» – Ηοnda Accord
« Ακούγεται... δυνατά!» - Citroen Saxo
«Μια λέξη, μία ιστορία» - Toyota Corolla
Γ. Παντινάκης